Pracownia
ul. Druskiennicka 46,
81-533 Gdynia
po umówieniu telefonicznym.
Zwroty i reklamacje
Nie przypadł Ci do gustu nasz produkt?
Nic się nie martw! Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalną metkę. Gdy będziesz zwracać produkt poinformuj nas o tym przez maila: halo@iglarki.pl
Oczywiście, że tak. Wyślij do nas maila na adres: halo@iglarki.pl aby upewnić się czy dany produkt na który chcesz wymienić jest dostępny.
Nadaj przesyłkę na nasz adres:
Iglarki
ul. Druskiennicka 46
81-533 Gdynia
Zachowaj dowód nadania przesyłki. Pamiętaj, że w obu przypadkach koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane.
Niestety nie mamy możliwości odbioru zwrotu z paczkomatu, prosimy o odesłanie paczki na adres:
Iglarki
ul.Druskiennicka 46
81-533 Gdynia
Rzeczy kupione za pośrednictwem sklepu internetowego można zwrócić w naszej pracowni w Gdyni ul. Druskiennicka 46. Zwrot środków nastąpi do 14 dni od czasu pozostawienia w sklepie paczki. Sklep stacjonarny jest w tym przypadku tylko miejscem przyjęcia zwrotu. Zwrot należności za zamówienie internetowe odbywa się drogą online.
Kiedy Twój zwrot zostanie przyjęty do magazynu, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o zwrocie i potwierdzeniem jego odbioru.
Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się z nami (halo@iglarki.pl). Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku gdy nie uznamy zwrotu, skontaktujemy się Tobą drogą mailową.
Nie martw się! Dalej możesz zwrócić towar. W takim przypadku zwrot środków otrzymasz na kartę podarunkową Iglarki. Pamiętaj tylko, że produkt nie może być używany.