Skip to main content

Zwroty i reklamacje

1. Ile mam czasu na zwrot towaru?

Nie przypadł Ci do gustu nasz produkt?

Nic się nie martw! Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalną metkę. Gdy będziesz zwracać produkt poinformuj nas o tym przez maila: halo@iglarki.pl

 

2. Czy wymiana produktów jest możliwa?

Oczywiście, że tak. Wyślij do nas maila na adres: halo@iglarki.pl aby upewnić się czy dany produkt na który chcesz wymienić jest dostępny.

 

3. Gdzie mam nadać przesyłkę zwrotną?

Nadaj przesyłkę na nasz adres:

Iglarki
ul. Druskiennicka 46
81-533 Gdynia

Zachowaj dowód nadania przesyłki. Pamiętaj, że w obu przypadkach koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane.

 

4. Czy mogę zwrócić towar za pośrednictwem Paczkomatu?

Niestety nie mamy możliwości odbioru zwrotu z paczkomatu, prosimy o odesłanie paczki na adres:

Iglarki
ul.Druskiennicka 46
81-533 Gdynia

 

5. Czy mogę zwrócić towar osobiście w sklepie stacjonarnym?

Rzeczy kupione za pośrednictwem sklepu internetowego można zwrócić w naszej pracowni w Gdyni ul. Druskiennicka 46. Zwrot środków nastąpi do 14 dni od czasu pozostawienia w sklepie paczki. Sklep stacjonarny jest w tym przypadku tylko miejscem przyjęcia zwrotu. Zwrot należności za zamówienie internetowe odbywa się drogą online.

 

6. Czy zwracając zakupy, otrzymuję też zwrot za przesyłkę?

Jeśli zwracasz  zamówienie, zwrócimy Ci jedynie środki za zwrócone produkty. Koszt odesłania towaru do nas jest po Twojej stronie.

 

7. Czy dostanę informację o przyjęciu zwrotu?

Kiedy Twój zwrot zostanie przyjęty do magazynu, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o zwrocie i potwierdzeniem jego odbioru.

 

8. Ile będę czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się z nami (halo@iglarki.pl). Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku gdy nie uznamy zwrotu, skontaktujemy się Tobą drogą mailową.

 

9. Minęło już 14 dni?

Nie martw się! Dalej możesz zwrócić towar. W takim przypadku zwrot środków otrzymasz na kartę podarunkową Iglarki. Pamiętaj tylko, że produkt nie może być używany.